me2

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Niffe & KM - 31 maj 2010 20:09

KM, vaffan! Vaddå 92? Du är 92!


Förresten kom jag att tänka på att vi pratade om att du skulle knycka tillbaka P, jag tycker att du helt enkelt inte ska acceptera hans göra slut. Knyck Andens repliker: - Ursäkta mig! Tittar du på mig? Gned du nåns "lampa"?! Väckte du mig?! Släpa´ du hit mig?! Å så gör du plötsligt slut med mig?! Jag tror inte det! Inte just nu!


http://www.youtube.com/watch?v=knXUH7hQAYc


//Niffe

Av Niffe & KM - 31 maj 2010 18:14

Det är lite -92 att skriva memoarer i Paris Niffe! Numera hoppar man rullskridskor från Eiffeltornet verkar det som. http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7214001.ab


Vad gör man när man är ledig? Sommartips för Göteborg och Stockholm ombedes! Har inte haft så här mycket fritid på länge, så vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. De flesta kompisarna jobbar eller pluggar så det är ingen som vill leka med mig :P Gärna några tips som är snälla mot plånboken också...


//KM

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards