me2

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Niffe & KM - 28 maj 2010 15:10

Var som sagt ute på middag med ett gäng tjejer igår (12st) och vi gick till en restaurang där jag varit innan med mamma. Då har servitören flörtat lite, men kan ju inte göra så mycket av det då liksom. Så igår flörtade hanlite till och jag tycker han är söt, så kan nog tänka mig en date i alla fall. Men hur frågar jag om hans nummer när vi sitter ett helt gäng? Skulle ju bli pinsamt för honom och ingen skulle ju vara tyst. En annan sak att hänga i baren och snacka själv med en bartender. Ge gärna förslag!


Mycket trevlig kväll för övrigt. Röstar lätt på att införa mer piff i vardagen! Gick upstylad till restaurangen vid sex en vanlig kväll och fick mycket mer kommentarer och komplimanger än under en kväll på krogen. Hört Orups "där står pojkarna på rad"? Yeeeez, så var det. Alltid trevligt med en egoboost på en tåsdag.


//KM

Av Niffe & KM - 28 maj 2010 07:43

KM smsar att hon flörtar med servitören och undrar hur hon ska göra nu? Äh, skriver jag, bara gå rakt på. KM är inte övertygad, hur ber man om numret på ett snyggt sätt då? Jag svarar att jag säger some Nike, just do it.


Vad som hände vet jag inte än för KM sover förmodligen. Jag jobbar så då blir det betydligt tidigare rapporter. Träffade A igår, men nej, det är inget för mig. På riktigt. Jag tycker om honom men han är tystare än den mest blyga mussla. Så nu sätter jag punkt för A. För den här gången i alla fall.


//Niffe

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards