me2

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Niffe & KM - 14 maj 2010 11:59

Hade ett två timmars fyllesamtal med P här om natten. Han är lite bekymrad över att han är gammal och tycker inte att det funkar på lång sikt. Han undrar varför inte jag tycker det är läskigt... Jag tycker det är mycket läskigare att han tänker långsiktigt efter två veckor. Men det kanske bara är jag? Kan vi inte ta det lite som det kommer fortfarande liksom? Förstår att han inte orkar fjanta runt och kanske vill "slå sig till ro" snart. Men man måste väll kunna dejta ett tag iaf och ha lite kul innan man vet hur det går? Så liten är jag inte så att jag inte vill ha ett förhållande iallafall, men det känns lite tidigt att veta om jag vill bli ihop med honom eller inte. Tror vi behöver prata lite utan sprit... Fast att ha deep-talk efter två veckor känns också lite väl seriöst! Puh, tänk vad jobbigt det ska vara att dejta.


Niffe! En update av A-fronten också tack!


//KM

P.S Är det inte lite gubbvarning på att ha handduken runt magen istället för runt höfterna?

Eld

Av Niffe & KM - 14 maj 2010 07:01

Drömtydare? Då får du gärna analysera detta:


Drömde att A och jag stod och kramades i köket i mitt barndomshem en mörk kväll. Utifrån ingenstans drog värsta ovädret in och utanför fönstret började blixtar slå ner med bara sekunders mellanrum. Jag gick mot fönstret och såg hur eldslågor härjade utanför men de flyttade hela tiden på sig. Först blev jag inte rädd utan sa stilla "Vart brinner det nånstans?", elden fortsatte flytta på sig. Sen började paniken komma och jag skrek om och om igen att jag inte vet vart det brinner.


Sen är det ny scen. Jag står utanför huset och det är nerbrunnet. Så viskar jag "Det var här det brann"...


/Niffe

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards