me2

Alla inlägg under juni 2011

Av Niffe & KM - 12 juni 2011 10:14

Det händer inte så mycket speciellt här nu. Det är jobb och hemmafix, vi bor ju ihop nu och jag har tagit hit sju tusen prylar som ligger överallt och skräpar. Det är svårt att hitta plats för mina grejer men det börjar ordna till sig.


I alla fall så är livet liksom riktigt bra. Men inte mycket med berättarvärde. Jag har inget direkt att säga utan allt bara flyter på.


Fast på fredag far vi iofs till Rom. Kärlekssemester. Det ska bli underbart och fram tills dess har jag gett mig en utmaning. Inget surande. Noll surande denna veckan, can I make it? Det har varit en hel del smågnabb den senaste tiden, lite på grund av mig, lite på grund av henne. Men jag tänker försöka bryta det, noll surande. Så det så!


//Niffe

Av Niffe & KM - 8 juni 2011 22:39

Mina tränare då alltså. Tysken vill veta om vi kommer bli ihop någon gång annars tycker han detta är onödigt. Visst det kanske man kan förstå... Men hur ska jag veta det efter EN fucking helg?  Nej, då får det nog hellre bli ingenting. Har pratat med honom i alla fall och det är väll okej mellan oss. Och den andra pajasen, hur kan man komma på att vi ska springa upp för en skidhoppsbacke FYRA gånger? Ända från botten liksom, inte bara själva rampen. Är nog inte hälsosamt för psyket att slåss verkar det som. Men jäklar vad snygga muskler de har ;o)


//KM

Av Niffe & KM - 7 juni 2011 15:04

Jag lovar, jag har inte blivit dödskär i tysken, utan det är min katt jag syftar på. Här om dagen satt hon och kollade på Cougar Town med mig. På riktigt alltså, hon satte sig framför datorn och tittade i en 10 minuter eller något. Det är bara Cougar Town som hon gillar, The Event är inte alls lika intressant ur ett kattperspektiv verkar det som. Och i morse pussade jag henne när jag skulle gå, då klappade hon mig på kinden med tassen och pussade tillbaka. Såååå sööööt!

 

//KM

Av Niffe & KM - 6 juni 2011 21:20

För ett tag sen kom Niffe på varför jag gör dumma saker... För att jag har tråkigt. Tror att det är alldeles sant faktiskt, och nu får jag lida med resultatet av en tråkig helg. Eller rättare sagt så förväntade jag mig att helgen skulle bli tråkig så jag hittade väll på dumma saker istället. Alla vänner åkte från stan och jag hade inget skoltjafs att fixa. Så efter träningen i fredags blev det en öl eller två (eller många, eftersom killar har lite problem med att jag dricker fort, så det ska alltid tävlas). I alla fall så slutade kvällen med en tunga i halsen, närmare bestämt tränarens. Dock inte den heta, retliga saken, utan den mer försiktiga, gulliga tysken. Fine liksom, shit happens. Men efter allt han sagt sen dess verkar hans syn på saken vara att vi är ihop, medans min syn är lite mer laid back. Det var kul liksom... Men tror inte riktigt att jag är redo att planera semestrar och barn efter en helg. Så nu sitter jag i en liiiten knipa. Dammit! 


//KM

Av Niffe & KM - 1 juni 2011 23:12

En tränare säger att jag har möjlighet att bli riktigt bra på det här (boxningen). "Det märks vilka som kan och vilka som aldrig kommer bli något..." Moahahah! Sen kommer tränare två och kör värsta monstersparrringpasset med mig och mitt i allt: "Come on handsome, hit!". Okej, synd att det var tysken bara och inte den heta tränaren. Men hade ändå ett ganska stort ego på vägen hem idag!


Lägg märke till att tränaren blivit het nu också. Från början tänkte jag inte på honom så, han är inte min stil (han är typ trevlig och svensk och sådär). Sen tyckte jag han såg okej ut och nu har han uppgraderats till het. Har kommit fram till att det är för han är så retlig. Vill bara boxa honom i nyllet och sen hångla med honom... Hmm, kanske en lite osmaklig kombination. Får boxa honom snällt, bara så han fattar min poäng liksom.


Avslutade träningen idag med att förklara att jag har armmuskler egentligen, fast de är hemliga. Jag gömmer dem väl för att jag inte vill skryta om dem så mycket. Ingen trodde mig, alla skrattade istället.   


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards