me2

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Niffe & KM - 11 mars 2011 09:54

Jag har ändrat min Facebook-status till In a relationship. Det trodde ni inte va?! Jag som är livrädd för sånt. Inte för att ändra den så, men att ändra tillbaka om det inte skulle funka. Det känns som en reträtt, att förlora mark (eller ansiktet, sårbart liksom) och det är det som har gjort att jag aldrig uppdaterat något på FB. Men nu så!


Well, jag vet inte vart jag ska börja. Jag var suuuupernära att få det där jobbet som jag sökte när jag bad er hålla tummarna (tack för det förresten, det tog mig långt men inte riktigt hela vägen, men fin insats av er!   )  men en annan brud knyckte det framför ögonen på mig. Vill ni veta vad det var som gjorde att jag inte fick jobbet?! Jag var FÖR insatt i vad det handlade om!!! Jag låg mer på chefsnivå än projektledare, sitter ju i samma arbetsgrupper som turistchefen så ja.. Men liksom, värsta chansen för dem att starta från hundra men nej.


Så jag är kvar här, i fina byggnaden med fina kontor och jag håller på att motivera mig för kommande saker. När det gäller min fina Å, fina fina fina Å så är allt bra. Jag uppdatera er senare om nyheterna där men om jag säger träffat föräldrar så kan ni ju fundera över det!


Tjillevippen så länge!


//Niffe


PS. KM är uppdaterad på att bloggen är igång igen, hon uppdaterar nog snart!

Ovido - Quiz & Flashcards