me2

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Niffe & KM - 17 mars 2011 20:58

Ha dålig humor alltså... Nää, jag tror inte det. Inte just nu. Går en radioreklam nu om den lilla Grisnallen i Pumpernickelskogen. Hahahah! Do I need to say more? Drog hela reklamen för mina klasskompisar, de tycker jag är dum i huvudet. Jåbbitt!


Sen var vi i affären och handlade lite motivation och jag kom på att jag behövde batterier till min mus. Ooops! Datormusen that is... Men det kanske inte framkom helt.


Den produktiva eftermiddagen slutade med att jag förklarade att om man hånglar med någon är deras saliv kvar i munnen ex antal veckor senare. Då sa min uppsatspartner: Så min pojkvän är kvar i mig? Eeeh, nä, hoppas inte det!


//KM

Av Niffe & KM - 17 mars 2011 15:30

Objektifierar vi gose-kossor? Är det här helt okej egentligen? Kanske borde vi skämmas KM?...


  


//Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards