me2

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Niffe & KM - 15 mars 2011 17:47

Och inte vilka drömmar som helst, utan sexdrömmar! Efter en väldigt konstig en i natt, så kom jag att tänka på en kompis konstiga sexdröm. Han var så upprörd en morgon, för han brukade bara drömma tre sexdrömmar om året, och han tyckte att han hade slösat den här på allt för konstiga grejjer. Håller med honom, att drömma om Pingu är inte normalt från början, att ha sexdrömmar om Pingu är absolut inte okej   


Diskussionen handlade om Pingu var en tjej eller kille. För om det var en kille så hade han blivit våldtagen, om det var en tjej hade hon inte blivit det. Tyckte att min kompis hade lite störda preferenser och han borde fundera över sin kvinnosyn. Men det var en rolig dröm ändå, men synd om Pingu, för vi tyckte alla att det var en kille. För han har väll en lillasyster också liksom? Och man vet vem mamman och pappan är. Hur? Minns inte att det fanns någon berättarröst och de pep ju bara när de pratade.


Meeek mek //KM

Av Niffe & KM - 15 mars 2011 14:56

I förgår kväll var tjejen och jag ute och gick. Några snorungar stod utanför affären och när vi gick förbi så ropade de lesbians efter oss. Å jag ba: ja?... Ungefär som om jag skulle ropat ungdomar-utan-framtid efter dem. Jag menar, det är ju sant. Är det vad dagens ungdom kan få fram i form av glåpord? Då är jag orolig. Inte ens en svordom liksom. Hah. Ja jäklar. Lite roligt faktiskt.


//Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards