me2

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Niffe & KM - 19 mars 2011 14:23

(Citerat Sunes sommar) Var på bio igår, kom hem nykter och la mig innan tolv. En fredag! Mycket imponerad av mig själv...  Hur skulle jag kunna slå detta? Jo, vaknade utan väckarklocka idag, åt frukost på en solig balkong. Därefter pluggade jag lite och har nu kommit tillbaka från en löprunda. Eller typ, var en jobbig slinga mest uppförsbackar och snö så blev lite halv jogging. Men bättre än inget i alla fall! Så nu ska jag belöna mig själv med en riktig utekväll och miss Babysnatcher ska fixa ragg åt mig har hon bestämt.


Var kommer inspirationen ifrån? Jo från filmen vi såg igår, The fighter. Shit vad sugen man blev på att träna när man såg den. Mycket bra film, vår generations Rocky, fast bättre! Mark Wahlberg, Christian Bale och en riktig händelse.


Så Niffe, i andan av det här... I dare you! 5kg tills midsommar, vad tycker du? Ska vi köra?


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards