me2

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Niffe & KM - 20 mars 2011 22:32

Hur funkar deras hjärnor genetligen? Har de någon? Bad en dra åt skogen igår och var jättedryg mot honom. Så idag tyckte han att det var en god idé att berätta hur snygg jag var även när jag var sur. Även om jag var sur på honom. Kommer jag nog alltid vara, ledsen grabben men du är rökt. Man kan inte säga till en tjej att hon inte är tillräckligt tacksam (och han specificerade sig mycket mer vad jag borde vara tacksam för). Han borde vara tacksam för att han inte fick en smäll igår.


Sen har vi kille nummer två som jag pratade med inatt och gjorde massa planer med för dagen. Men det var visst ett skämt eller något. För idag var han mycket förvånad när jag hörde av mig och undrade hur dags vi skulle ses. Tack som fan!


Och så slutligen den söta bartendern på Tranquilo (får komma på ett smidigare smeknamn på honom snart). Min kompis tyckte att han stod och kolla in mig hela kvällen, men jag såg aldrig det. Men en gång när jag vände mig om så stod han och jonglerade med flaskor för mig. Så han är väll inte så dum.. Ännu.


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards