me2

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Niffe & KM - 22 mars 2011 15:44

Ska börja skriva magisteruppsats nu, vilket ska bli spännande eftersom kandidaten var ett helvete. Men ny partner, nytt ämne ska inte ta ut något i förskott. Här om dagen kläckte jag idén att vi gör en ljudbok av uppsatsen så slipper vi skriva något. Kan ge ut den med en bilderbok så lägger vi in sånna pling-signaler när det är dags att vända blad. Minns ni från barndomen? Då kanske någon till och med orkar titta igenom den.


//KM

Av Niffe & KM - 22 mars 2011 12:59

Jag börjar bli ordentligt frustrerad över jobbet. Ni förstår, allt jag vill är att göra ett bra jobb men saker runt omkring förhindrar det. Jag tycker att vi jobbar till 75 % och resten "får komma efterhand". Meeeeeen!!


Uschamej, jag vill framåt och uppåt och jobba hårt och se resultat. Jag vill kunna klappa mig själv på axeln och säga att jepp, det där gjorde jag och vi alldeles utmärkt. Inte känna att jepp, det duger... Nästa år kanske vi kan göra något riktigt bra. Jag vill göra något sjuhelsikes bra nu!


Hmmm...


//Niffe



Ovido - Quiz & Flashcards