me2

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Niffe & KM - 30 mars 2011 15:23

Låg och läste bipackssedeln till mina tabletter igår, mycket intressanta biverkningar! Onormala tankar, förändrat psykiskt tillstånd och förvrängd verklighetsuppfattning. Hooow will I know?  Onormalt för mig eller andra? Mycket viktig fråga, för det kan ju vara så att jag är körd redan liksom. Och på vilket sätt kan det psykiska tillståndet förändras? Kan jag bli bättre? Och om jag redan har en förvrängd verklighetsuppfattning, kan den bli förvrängd tillbaka då så att jag uppfattar verkligheten korrekt istället?


//KM

Av Niffe & KM - 30 mars 2011 11:49

Vi ligger i soffan och tittar på film. Där friar killen till Jennifer Aniston.


-Will you marry me?

- Probably....


Å jag ba:

- Älskling, will you marry me?

Å hon ba:

-Neh.


Nähänej.


//Niffe 




Ovido - Quiz & Flashcards