me2

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Niffe & KM - 27 mars 2011 18:03

Läser en riktig chic-lit bok nu om två irländska kvinnor som har allt, nästan. De har grymma jobb, ser sjukt snygga ut, killarna flockas som flugor och de shoppar som galningar. Det som saknas för den ena är mannen i hennes liv, och för den andra är det tilliten till mannen i hennes liv. Såg även en töntfilm igår om presisdentens dotter som inte kunde leva livet hon ville. Pappa gav henne en hemlig livvakt som hon blev kär i tills hon fattade att allt var en bluff. Sen slutade allt lyckligt i resten av deras dagar.


Jag vill ha allt. Jag vill ha karriären och det lysande privatlivet med en fantastisk lägenhet och garderob. Dessutom vill jag ha sagan, jag vill ha prinsen. En romantisk grabb som friar på ett töntigt vis och en smörig sång att dansa första dansen till på brölloppet. Så nu gäller det att få tummarna los soch börja jobba för det. Tar karriären först och ser om det ramlar ner en prins i mitt knä under tiden. (I boken träffar hon massa heta affärsmän på sina jobbresor som alla är kära i henne...) Det kan gå!


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards