me2

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Niffe & KM - 1 juli 2010 07:42

Det bästa citatet från helgen blir:

Niffe: Glad midsommar!

KM (aningen morgontrött): Grattis!


Så numera säger man: Grattis på midsommar!

Av Niffe & KM - 1 juli 2010 00:25

...and an ending story. Detta är veckan så jag och kommunala transportmedel inte går ihop. Efter fel tåg och missat flyg i söndags har två bussar bara inte kommit och idag missade jag bussen både till och från jobbet. Har byggt upp liiiite negativ energi! Har kommit på tre saker som skulle kunna hjälpa mig att få utlopp för den. (Gråta hjälpte visst inte.) Fylla, sex eller våld (eller olika kombinationer av dem). Eller så kom jag faktiskt på en fjärde lösning... Jag kan baka sjukt mycket kakor och gräva en djup grop. Sen sitta i gropen och äta upp alla kakor och inte komma ut igen förrens allt känns bättre.


Men en braig sak har jag i alla fall kommit på idag... Jag tror jag skiter i P nu. Jag vill ha något mer och jag gillar verkligen honom. Utan respons på det så kan jag lika gärna skippa det och hitta något nytt. Som man säger: killar är som bussar, om en är skit kanske nästa kan vara lite bättre (eller inte, bara störd på ett annat sätt).


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards