me2

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Niffe & KM - 29 juli 2010 22:45

Onsdagsäventyr i Köpenhamn är grejer det. Öl i Nyhavn, sol, promenad, titt på tråkigt slott och en sjöjungfru som simmat iväg. Inte att förglömma lite champagne och molntittning. Å trevligt sällskap.. hähähä.. mer säger jag inte.. för han läser ju ibland så då kan det ju bli lite märkligt. Men ja, mycket trevligt.


Är det godkänt KM? ;)

Av Niffe & KM - 29 juli 2010 19:47

Jag har kommit på det. Tecknet. Vad jag gör fel. Har alltid gillat killar med glimten i ögat, de som ser ut att ha en hemlighet, som ser lite busigaa ut. Faller lätt för ett charmigt leende som glittrar i ögonen. Men nu vet jag vad det betyder... Det är stördheten som tindrar!


Träffar nästan uteslutande bara störda killar. De verkar normala och trevliga från början, men sen. Frågade mina vänner från början vad det var för fel på P, på vilket sätt han var störd på. De tyckte jag överdrev och var lite paranoid. Men nej... Helgen efter han dissade mig och sa att han raderat mitt nr hade han irngt mitt i natten. Så antingen ljög han eller så gick han hem och googlade lite kl. 2 en fredagnatt. Stört! Och att han inte kan bestäma sig är stört.


Men den gubben går inte igen. Inga fler glittrande ögon för KM:s del... Nu är det de snälla, söta killarna som gäller. Som IT-teknikern t.ex Ingen wow-faktor, men det kanske inte är det man borde leta efter heller.


//KM


Och NIffe, minns du vad vi sa? Allt ska upp på bloggen, även om killen råkar läsa det. Baksidan med bloggdating you know...


Av Niffe & KM - 29 juli 2010 14:08

Tänk er följande scenario... En flicka sitter själv i sin lägenhet, känner isg ensam och har tråkigt. Bakar en stor sats kakor och äter upp alla på en gång. Blir fet. Känner sig misslyckad och fortfarande ensam. Ringer därför någar vänner går ut på krogen och dricker måttligt (not) eller bara tar en liten onsdagsöl. Om inga vänner svarar tittar flickan efter vad hon har i kylen, tar en liten smirnoff ice på balkongen och känner sig mer ensam.


Ja, jag håller med AB, ensamheten är farligast. Utan ensamheten hade man inte varit tjock och full. Eller? Kanske tjock och full tillsammans med vänner :o) Som när Niffe hälsar på... Då e det kakor, kakglass och sprit. Lite BK har jag fått höra av andra vänenr att det slinker ner under Niffeweekends. Så nää... Ensamhet är bara ännu en grej, lever nog likadant annars ändå, och då kan ju inte ensamheten vara farligast. Måste ju vara mer ohälsosamt med sprit och fett.


http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article7536328.ab


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards