me2

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Niffe & KM - 4 juli 2010 19:15

På stranden i Barca låg tre grabbar, KM och jag och solade. Det var spanjoren, Little J och The Horny Lepricon. Jag minns inte hur vi kom in på ämnet men vi diskuterade i vart fall våra eventuella framtida barns namn. Jag sa att om jag får en flicka ska hon heta Champagne och om jag får en pojke så ska han heta Vino. Efter en stund av diskussion så hade jag lagt till ett mellannamn till Champagne, nämligen Chamonix. Fint va?!

KMs förstfödda barn ska heta Fralf-affe Framgaffel. Jag kom inte ihåg mellannamnet dock.. Men detta är värre: http://www.aftonbladet.se/wendela/article7412377.ab


//Niffe

Av Niffe & KM - 4 juli 2010 17:45

Vi gick på småstigar vid sjön och solen lekte sig igenom trädkronorna och det var sagolikt mysigt. Vi pratade om vad som hänt sedan sist och att tiden gick snabbt. Efter en stund satte vi oss på bryggan med en glass och badade fötterna. Han pratade om sitt jobb och sina bilar. Om och om och om igen... Jag hade glömt varför jag inte var intresserad. Det var den modellen med bla bla säten och bla bla turbo och bla bla hästar...


Det är synd för han är verkligen söt. Men nej, jag vill ha mer än så.


//Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards