me2

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Niffe & KM - 21 juli 2010 20:47

Ganska slött kontor på sommaren, hälften har semester och andra hälften vill ha det. Åkte in till metropolen Kungälv idag på stekar-lunch. En kille i cabbad porsche med två blondiner... Alla tre i stora solglasögon med eurodisco på högsta volym och lite sushi på det. Najs! (Han skulle vara något för dig Niffe, högt hårfäste och rakat huvud. Eller är det backslick som gäller nu?)


Dagens kommentar: jag är bullimiker med alzheimers... Äter mängder och glömmer bort att spy.


Och min dator sammarbetar inte med mig. Den hittar på knäppa saker som att tangentbordet inte fungerar och filerna inte finns fast de finns. Så måste jag gå till IT-killen och be om hjälp och ställa korkade frågor. Sen när han kollar på min dumma dator funkar allt som det ska! Eller så är det han som saboterar den... Aha!


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards