me2

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Niffe & KM - 23 juli 2010 23:48


Vad tror du Niffe? Redo för lite Twilight-skämt?

Av Niffe & KM - 23 juli 2010 23:22

Ikväll hade jag en date med världens kanske någonsin snyggaste kille! Bara han och jag och en stor flaska Cola. Eller ja, Jorgelito och Mrado dök också upp... Köpte en DVD-film idag för första gången på flera år. Gissa vilken?! Måste ju stötta min framtida makes tillgångar. Tycker att de flesta svenska filmerna är ganska töntiga, även Snabba cash tyvärr. Det låter inte coolt bara. "Jävla råtta" "Tjockt nice" "True story" (Okej, inte svenska, men blir ändå patetiskt med stureplansdialekt.) Så varför tittar jag på denna filmen då? Varför köpte jag den? Förutom att Niffe har sin namne i den så skulle jag tro att det är av samma anledning som jag har för många Backstreetboys skivor. Jag har en fjortis-crush på Joel Kinnaman. OMG! Har till och med sträckt sig så långt så jag tycker att han är het i rakat huvud... (Ingen hit hos mig i vanliga fall.)


//KM (drömmer söta drömmar)

Ovido - Quiz & Flashcards