me2

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Niffe & KM - 18 juli 2010 19:14

...får man ta igen i alkohol. Skrev i veckan att jag låg lite efter i datingtimmarna, men ligger nog i framkant när det gäller alkoholkonsumtion. 2/3 vinflaska är tydligen i riskzonen för kvinnor (1 hel för män). Vilken tur att jag och Niffe höll igen lite på vinet i helgen då. Igår drack vi inget vin alls ens.Sömnen påverkas mest, men även tankeförmåga och omdömet försämras. Har jag inte märkt av faktiskt. Har du det Niffe? Tycker vi har uppfört oss exemplariskt hela helgen.


http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/medicin/article7433587.ab


 

//KM


Av Niffe & KM - 18 juli 2010 09:44

Gårdagen bjöd på en massa trevligheter (och 30+ ställe!) men avslutades dock inte alls lika trevligt. KM och jag blev sura på varandra och sist jag var så arg var nog nån gång på sent 80-tal. Men när jag blir så arg så vågar jag inte öppna munnen, för jag säger så mycket dumt. Den där spärren att inte säga dumma saker som är svåra att förlåta finns inte för mig i det tillståndet så jag håller tyst helt och hållet. Så ja, nu sitter jag här och ska gå och säga förlåt innan jag far hem. Hon är ju i alla fall min elakaste bästa vän utan våtdräkt med seamen så uppklaras måste det ju göras.


Niffe







Ovido - Quiz & Flashcards