me2

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Niffe & KM - 8 juli 2010 20:12

Är det det som kallas fingerfärdighet?



Diggar gitarristernas avslut också   

Av Niffe & KM - 8 juli 2010 17:49

Det kommer inte vara lätt för min framtida pojkvän... Ju längre jag är singel, ju mer saker kommer jag på som jag vill/inte vill att den jag är ihop med ska ha. Många män i min omgivning dömer jag, eller bedömmer rättare sagt och avgör vad som är intressant och ointressant. Til exempel fick jag skjuts hem idag i en skruttig Volvo från 90-talet. Då är det hetare med ett busskort. Så en okej bil vore nice. Pengar gör mig inte så mycket egentligen, för jag har inte tänkt vara beroende av någon. Jag ska skaffa det jag vill ha osv. Men å andra sidan vill jag inte försörja någon heller så they better keep up liksom.


Efter att ha pluggat lite så har ett annat krav börjat ta form, han får gärna ha högre utbildning. Blir mer gemensamt då liksom om man levt på samma sätt. Även om man pluggat olika saker på olika ställen så är det väldigt speciellt att vara student. Kan bidra med viss förståelse.


Utseendemässigt är jag ganska varierad... Eller det går i vågor lite mer kanske. Innan var det backslick som gällde, nu är jag som sagt mer into gråspräckligt ;o) Men de jag fallit för ordentligt har inte haft många drag gemensamt. Dock har fotbolls-VM och diverse vampyrer bidragit med ett krav: sånna där "höftmuskler", de där som går ner mot ljumskarna. Do we like it? Yäääz.


Så ödet får nog börja jobba snart om min soul-mate ska klara sig in i mål.


//KM (Singel 4-ever)

Av Niffe & KM - 8 juli 2010 15:07


Min kollega om mitt nyförvärv i form av ny kaffekopp:

- Ja men tänk att få lägga läpparna mot prins Daniel varje dag!




Klockrent!


//Niffe   

Av Niffe & KM - 8 juli 2010 09:38

”Varning, du ska ju upp på BB och se Victors bebis i dag, varning, den ungen är fan ful. Riktigt jävla ful :-)”

 

Hahahahah! Sms-missar är underskattade. Denna ovan hamnade hos ungens mamma tror jag. Aj aj aj.. Se upp med vad ni skriver i sms. Jag har haft turen att aldrig skicka fel, har ni?

 

http://www.aftonbladet.se/wendela/article7434665.ab


//Niffe

Ovido - Quiz & Flashcards