me2

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Niffe & KM - 15 juli 2010 22:42

Ensam i soffan tittandes på skräckfilm är inte okej! Vem som helst efterlyses som är och ser snäll ut. Ingen blond flicka med blå ögon som är djävulens barn tack. Fy vad läskigt! Men jag kan ju inte bara stänga av heller...


//Niffe

Av Niffe & KM - 15 juli 2010 08:20

Dejta 75 timmar innan man hittar den rätta. Jag har kanske dejtat 15 timmar, mindre beroende på vad som räknas. En date hemma som övergår i mer, är det en date? Jag är inte bortskämd med romantik i alla fall. Ett långt förhållande i min ungdom, men han visste inte vad uppvaktning var. Sen dess har det inte blivit mycket dejtande heller. Förra sommaren, i Norge, där blev det lite. De kan detdär norrmännen. Bjuda ut, skjutsa och vara gulliga och inte för på. Mycket trevligt!


Diggar avslutet på artikeln, det är lätater att hitat ett one night stand på krogen än på en speed-date. No shit? Kan man hitta sånt på krogen? Har aldrig hänt mig...


http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article7456427.ab 


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards