me2

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Niffe & KM - 5 juli 2010 20:50

De räddar mig från total galenskap... Eller är det galenskapen som räddar mig från verkligheten? Det går inte så bra nu... Förra veckan har ni ju redan hört om. Nu fick jag ett brev från norska skatteverket där det stod fuck you! Tyvärr hinner inte alla få sin skatteåterbäring till sommaren, utan varje år är det några som får den i oktober. Du är en av de lyckliga som får vänta i 100 år till. Gött! Fick ju ett halvt CSN i maj som ska räcka tills jag får lön i augusti. Inga problem.


Tur att True Blood finns. Jäklar... Twilight är ju som my little ponies i jämförelse. Helt klart team True Blood för min del... Cullens har inte en chans, och de nya varulvarna skulle kunna spöa vilken indian som helst.


//KM (Jag är inte bitter)

Av Niffe & KM - 5 juli 2010 15:02

Ifrån en vacker byggnad i centrala Växjö hörs ett avgrundsvrål. En flicka sliter sitt hår och skriker av ilska mot världens alla it-system. Om blickar och svordomar kunde döda hade antalet invånare i kommunen reducerats med 75%.


//Niffe - en slagen hjälte




Av Niffe & KM - 5 juli 2010 09:23

Igår morse steg jag upp tidigt och gjorde mig i ordning. Sommarklänning och fina sandaletter så jag såg rätt piffad ut. Skulle till Helsingborg på farmor-kalas. När jag gick till bussen vid 8-tiden kollade alla på mig, och jag mötte en hel del som var på väg hem från nattens bravader också. Men jag var faktiskt inte en av dem! Jag sov hemma, tidigt, själv. Till och med nykter! Så nej, det var inte en walk of shame även om alla trodde det.


//KM

Ovido - Quiz & Flashcards